Sayfalar

Naşe Radyo (Наше Радио)

İnternet çağı sağ olsun, Rus radyosu dinlemeyi seviyorum. Bu aralar dinlemeyi en çok sevdiğim radyo, Naşe Radyo (Наше Радио). Adresi http://www.nashe.ru/ . Bu adresten yayını da var. Eğer Rusya’daysanız şehirlerdeki frekans listesi internet sitesinde.

İstasyon 1998’den beri yayındaymış. Rus rock müziği çalıyorlar. Benim anladığım kadarıyla Rusya’nın en popüler rock gruplarının şarkılarını yayınlıyorlar. Şarkılarının hepsi Rusça. Dil öğrenmenize destek olarak dinliyorsanız, önemli ayrıntı. Aralarda konuşma ve reklam az. Kısa olmak kaydıyla haberler var. Benim sevdiğim tarz radyo. Çalan müzik de hoşuma gidiyor. Dile biraz daha hakim hale geldikten sonra sıkı bir Rus rock müziği takipçisi haline gelebilirim.

İnternet siteleri de güzel bir site. Müzik haberleri, albüm tanıtımları, bir de listeleri var. Bu radyo sayesinde haberdar olduğum iyi gruplar oldu. Tahmin edersiniz, Türkiye’de olup, yalnız başına seveceğin müzik bulmaya çalışmak zor. Ben kullanmadım ama daha etkileşimli uygulamaları da var. Hatta kareoke bile var.

Siz iyisi mi benim anlatmamı boş verin, bir tıklayıverin.

Yayın Tarihi: 13.Ağustos.2010, Cuma

3 yorum:

  1. Bu biraz reklam gibi olmuş :), şuan değil ama bir gün mutlaka dinleyeceğim. Bakalım Rus müziğini sevecek miyim?

    YanıtlaSil
  2. ben baya sevdim bu radyoyu teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. İstanbulda ikamet edipde bu bloğu takip eden arkadaşlar radyoda frekans ararken tesadüf eseri FM bandında24 saat yayın yapan rusyanın sesi radyosunu keşfettim bunu sizinle paylaşmak isterim.Frekansı 101.4 olan bu radyonun ismi Kuzey Radyo.Aslında sadece rusca değil ingilizce ve türkçede yayınlar var.Takip ettiğim kadarıyla öğleden önce ingilizce daha sonra ağırlıklı olarak rusça müzik ve konuşmalar var.Rusyadan haberler türkçeye çevrilip anlatılıyor.Özellikle geceyarısından sonra devamlı rusça hafif müzik ağırlıklı bir yayın yapılıyor.Bilgilerinize sunarım..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.