Sayfalar

Existumatio

Bugün size Rusça öğrenme konusunda bir blogdan bahsetmek istiyorum. Blogun adresi: http://www.existumatio.com

Blogun sahibi Nisan 2010’dan bu yana Rusçayı öğreniyor. Hem zamanı olmadığından hem de öğrenirken özgür olmak istediğinden kendi kendine çalışıyor. Belli ki, Rusçayı öğrenmekten, araştırmaktan, kendi başına keşifler yapmaktan ve çabalamaktan çok keyif alıyor. Blogda kişisel bilgilerini yayınlamamış, en azından ben bulamadım.

Blogda Rusça öğrenme macerasında öğrendiklerini, fikirlerini, bulduklarını paylaşıyor. Okuması keyifli. Yararlı da. Benim gibi teknolojiye karşı mesafeli birine yararlı sitelerin yolunu açtı. Verdiği diğer bilgiler de güzel.

Bence bir göz atın.

Yayın Tarihi: 21.Aralık.2010, Salı

3 yorum:

  1. İyi dilekleriniz ve paylaşımınız için teşekkür ederim. Bizler, bu işin ucunu oldukça amatör olarak tutmuş kişiler olarak çoğaldıkça, aynı yola girenlere az da olsa faydamız olacağına inanıyorum. Size de başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben de her ikinize teşekkür ediyorum.. Tecrübeleriniz ve önerileriniz bu yolda yürümek isteyen bir çok kişiye yön vermekte.. Muhabbetle..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.