Sayfalar

Bugün Benim Bir Sorum Var

Biliyorsunuz, bu internet günlüğünün amacı, Rusça öğrenmeye çalışırken biriktirdiklerimi sizlerle paylaşmak. Ama bugün, ben size bir şey sormak istiyorum.

Biraz yaşla alakalı, biraz da yapı meselesi galiba, oldum olası, teknolojiye mesafeli durmuşumdur. Rusçayı öğrenmeye çalışırken de internetteki Rusça öğrenme kaynaklarına uzak kaldım. Zaman zaman Rusça öğrenme sitelerine rastlıyorum, ama bir kaç istisna dışında, genellikle çok basit bir kaç dersten ibaretler.

Ben de sizlere sorayım, diye düşündüm. İnternetteki bildiğiniz iyi Rusça öğrenme sitelerini bu yazıya yorum olarak yazar mısınız?

Yayın Tarihi: 16.Şubat.2011, Çarşamba

8 yorum:

  1. Merhaba Aslıhan Hanım,
    öncelikle sizi kutlamak istiyorum sayfanızdaki emek için. Ayrıca bu dili öğrenme yolunda yaşadıklarınızı bende yaşıyorum, mesela neden Rusça? sorusuna verdiğim " bu dilin melodisini seviyorum" cevabı bir çok kişi tarafından yadırganıyor.Ben Rusça öğrenmeye yeni başlayanlardanım, kızılayda bir kursa gidiyorum ama doğruyu söylemek gerekirse pek fazla vakit ayıramıyorum.Buna rağmen ne olursa olsun Rusça öğrenimime kesintisiz devam etmek istiyorum. Lafı çok uzattım, farkındayım sorunuza yanıt olarak size şu iki siteyi tavsiye edebilirim.
    1.http://www.livemocha.com/
    2.http://www.russianpod101.com/
    Birincisi tüm dünya genelinde üyeleri olan ve bir çok dilin mevcut olduğu ve de kullanıcıların birbirine yardım edebildikleri ücretsiz olan bir site ama pratik yapmak isterseniz sanırım bir ödeme var. bu sitede Rusçayı seçtikten sonra,size 1. seviyeden itibaren bir çok konu veriliyor konuları tek tek bitirmeniz gerekiyor, bu konular sonucundaki sınavlarda yeterli düzeydeyseniz bir sonraki seviyeye geçiyorsunuz. isterseniz yapmış olduğunuz çalışmaları kullanıcıların değerlendirmesine tabi tutabiliyorsunuz.Özellikle ana dili Rusça olan kullanıcıların size çok katkısı oluyor.
    İkinci sitede yine tüm dünyada Rusça öğrenmek isteyenler için hazırlanmış güzel bir sitedir. 7 günlük ücretsiz deneme imkanınız vardır, ben yine benim gibi Rusçaya gönül vermiş bir arkadaşımın tavsiyesiyle haberdar oldum. Kaba taslak inceledim ve hoşuma gitti.Sizede tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. Я нашел хороший сайт. Я советую вам. Вы должны посетить это. http://turkce-rusca.narod.ru

    YanıtlaSil
  3. masterrussian.com

    Şu ana kadar bulabildiğim en güzel sitelerden biri.

    YanıtlaSil
  4. masterrussian.com bence de en iyilerden biri..sözlük olarak ise ruscaturkce.com tavsiye edebilirim. Internet harici yazılım olarak ise Rosetta Stone cok iyi .

    YanıtlaSil
  5. http://www.linguarus.com/ru/program/
    Çok güzel bir site. Padejleri ayrıntılı olarak anlatmış.

    YanıtlaSil
  6. odnoklasniki, vkontakte

    YanıtlaSil
  7. Emekleriniz gercekten takdire sayan fakat, rusca soyle ogrenilir bu sekilde ogrenilir gibi yorumlariniz bence cok dogru degil. Cunku her insan farkli sekilde dili algilar, neyse bu ayri bir tartisma mevzusu ama sanirim asagidaki linkler size cok yardimci olacak.

    http://www.youtube.com/user/RusskogoYazyka

    Bu linkte 11 ders ve her ders 4 parcadan olusan gunluk konusmalarin oldugu videolar mevcut. Yararli olacagini dusunuyorum.


    Eger muzik kulaginiz varsa ilk once parcalarin sozlerini ezberleyip kendiniz daha sonra soyleyebilirsiniz. Dili daha zevkli hale getirmis olursunuz. Youtube rusca karaoke acisindan cok zengin. Asagida Kinonun bir parcasini bulabilirsiniz

    http://www.youtube.com/watch?v=yO_Zz0Shuwc

    Umarim faydali olabilmisimdir. Kolay Gelsin

    YanıtlaSil
  8. Ayrica paypal hesabiniz varsa asagidaki videodaki kadindan saati 12 dolara der alabilirsiniz skype uzerinden. Gercek bir profosyenelk

    http://www.youtube.com/watch?v=ZA0sfQpYsM4

    Son olarak ingiltereye yerlesmis yasli bir kadinin torununa rusca ogretirken hazirladigi videolar var. Ozellikle yeni baslayanlar icin cok faydali

    kadin misyoner ama ekledigi videolar cok faydali :)

    http://www.youtube.com/user/LearnRussianLanguage

    удачи..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.